Thursday 13 December 2012

PENGHARGAAN


Setinggi kesyukuran dipanjatkan kepada Allah S.W.T kerana dengan limpah izinNya dapat jua saya menyiapkan tugasan Blog Pengajaran ini. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W. Banyak perkara yang saya alami dalam menyiapkan  tugasan yang diberikan ini. Ianya mengajar dan memberi pengalaman yang berguna kepada saya.
        
       Pada kesempatan ini saya ingin mengambil ruang dan peluang untuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada pensyarah e-learning saya iaitu Pn. Nadia Akma binti Ahmad Zaki kerana memberi ruang kepada saya dan rakan-rakan lain dalam menyiapkan  tugasan ini.

       Selain itu,tidak dilupakan juga buat tutor, rakan-rakan dan individu yang membantu dalam memberikan cetusan idea dan maklumat sepanjang saya menyiapkan tugasan ini. Sesungguhnya hanya Allah sahaja yang dapat membalas segala kerjasama yang diberikan.

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment